نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3829
-
الف
+

بازیگرانی که از به یادماندنی ترین نقش هایشان پشیمان هستند + عکس

در این گزارش با بازیگران هالیوودی که از نقش آفرینی در برخی نقش های خود پشیمان هستند آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، بزرگ‌ترین پشیمانی شما چیست؟ این شاید یکی از واضح‌ترین سؤال‌هایی است که می‌توان از یک بازیگر پرسید اما پاسخ به این سؤال بسیار ساده می‌تواند بسیار باورنکردنی باشد.

به خصوص که اگر بازیگر معروفی درباره یکی از بزرگ‌ترین کرکترهایی که در عمر فعالیت خود در سینما ایفا کرده ابراز نارضایتی یا پشیمانی کند.

در ادامه این گزارش با بازیگرانی آشنا می شوید که از نقش های برجسته دوران بازیگری خود پشیمان هستند.

برد پیت - «متعلق به شیطان»

برد پیت

برد پیت در مصاحبه با نیوزویک در سال1997میلادی تصمیم گرفت زبان به انتقاد از فلم «متعلق به شیطان» بگشاید. او این فلم را فاجعه خواند و گفت: حتی اگر بتوان اسم آن را فلم گذاشت، بدترین نوعی است که تا به حال دیده است.

سیلوستر استالونه - «ایست وگرنه مادر شلیک می‌کند»

«سیلوستر استالونه» از معروف‌ترین بازیگران سینمای هالیوود است که همواره همگان او را به‌ خاطر ایفای نقش در فلم های «راکی و رمبو» به یاد دارند.

استالونه درباره بازی خود در فلم «ایست وگرنه مادر شلیک می‌کند» گفته است: شاید بتوان آن را یکی از بدترین فلم های ساخته شده در منظومه شمسی توصیف کرد.

وی افزوده است: حتی اگر آدم فضایی‌ها هم صنعت فلمسازی داشته باشند تصور نمی‌کنم بتوانند چنین فلم بدی تولید کنند.

جرج کلونی - «بتمن»

جرج کلونی

«مایکل کیتون»، «کریستین بیل»، «بن افلک» و «آدام وست» افرادی هستند که در نقش بتمن نقش آفرینی کرده اند اما تنها «جرج کلونی» از نقش آفرینی در آن کرکتر ابراز پیشمانی کرده است.

به گفته جرج کلونی وی این فلم سینمایی را تخریب کرده است و در مورد کرکترش هم معتقد است که فکر می‌کرده نتیجه کار مثبت خواهد شد، اما این گونه نبود.

دنیل کریگ - «جیمز باند»

دنیل کریگ

برای مدت زمانی طولانی بسیاری از مردم نمی‌دانستند که آیا «دانیل کریگ» در فلم «بیست‌ و پنجم باند» باز هم در نقش مأمور 007 بازی خواهد کرد یا خیر.

او در یک مصاحبه در پیوند با همین موضوع گفته است که حاضر نیست در هیچ فلم دیگری تحت نام «جیمز باند» بازی کند.

این درحالی است «دانیل کریگ» پس از آنکه دست اندرکاران فلم «جیمز باند» دستمزد او را بالا بردند، دوباره برای ایفای این نقش، پشت کمره ظاهر شد.

رابرت پتینسون - «گرگ و میش»

بیشتر بازیگرانی که از نقش خود در یک اثر پشیمان هستند چند سال از بیان کردن آن خودداری می‌کنند اما «رابرت پتینسون» این گونه نبود و قبل از نمایش آخرین فلم «گرگ و میش» نارضایتی خود از این نقش را اعلام کرد.

پتینسون گفته بود هرچه بیشتر فلمنامه را می‌خواند، نفرتش از شخصیتی که بازی کرده بیشتر می‌شد.

دانیل ردکلیف - هری پاتر و شاهزاده دورگه 

هری پاتر

«دانیل ردکلیف» تنها 11ساله بود که در نقش «هری پاتر» برای نخستین بار ایفای نقش کرد.

این مسئله باعث نشده است که او به گذشته برگردد و نقش‌های اولیه‌ای را که در هری پاتر بازی کرده بود، مورد نقد قرار ندهد.

او می‌گوید: من در فلم «هری پاتر و شاهزاده دو رگه» زیاد خوب بازی نکردم. در زمان فلمبرداری این فلم من خیلی از خود راضی بودم بنابراین نمی‌توانستم در برخی از صحنه‌ها نقشم را آنطور که باید و شاید ایفا کنم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر